دفاع مقدس

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: مسابقه بزرگ فرهنگی ورزشی فرمانده، به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ ضمن اشاره به اهمیت نکوداشت هفته دفاع مقدس و پاسداشت ارزش‌های آن، اظهار کرد: پرداختن به موضوع دفاع مقدس و حفظ ارزش‌های هشت سال جنگ تحمیلی از مهم‌ترین مباحث فرهنگی است که بایستی با فعالیت‌های متنوع، جذاب و مخاطب پسند، اقدام لازم جهت شناخت بیش از پیش ابعاد جنگ تحمیلی را به عمل آورد.

وی افزود: در همین راستا و در اقدامی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در نظر دارد مسابقه بزرگ فرهنگی ورزشی فرمانده را برای نوجوانان شهر کرج برگزارمی شود که مهمترین هدف آن افزایش نشاط اجتماعی و در کنار آن شناخت عملیات‌های مختلف جنگ تحمیلی، شهدا و سختی‌ها و چالش‌های عملیات‌های صورت گرفته است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: عملیات‌های متفاوت و کارگاه‌های متنوع در این مسابقه طراحی شده که از میان آن‌ها می‌توان به، کارگاه راپل، گذر از پل معلق، گذر از موانع، خنثی کردن مین، تیراندازی و دیگر بازی‌های مهیج با تحرک و تفکر بالا و آمادگی جسمانی اشاره کرد.

اشتری بیان داشت: تمامی نوجوانان ۱۳ تا ۱۸ سال می‌توانند جهت ثبت نام در این مسابقه پرشور و نشاط، نام و نام خانوادگی خود را به شماره پیامکی ۲۰۰۰۲۲۲۲۵۳۷۷۵۴ ارسال کنند و در صورت قهرمانی به جوایز نفیس و ویژه مسابقات دست پیدا کنند.

مسابقه بزرگ فرمانده در کرج برگزار می‌شود
 


منتشر شده در تاریخ ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =